sábado, julio 08, 2006

Nel el vieju.

Soy Nel el vieju un corzu de mu güena suerte
es ciertu que no es casualidá los mis años
en los montis de Ucieda esta´l mi hogar
auga en abundu, hojas tiernas al amanecer y al escurecer

Una mañana mu trempanu oilos al llegar
eran cazaoris que supian que yo estaba aqui
He arrargau el movesi o el hacer ruiu,
los sus perros ulfatian mu cerca de mi, mu cerca de mi

Cuandi güelvin to los años para hacer sofrir,
no entendemos que matar sea la su distraicion
los temblíos de la tierra con las sus pisás
barruntaban qu´algu tristi m’iba soceder, m’iba soceder

Cuerri, cuerrin Nel el vieju pola tu vida
los perdigonis pasan por encima tuyu
las cajigas y las hayas sospiran por ti
cuerri, cuerrin Nel el vieju pola tu vida, pola tu vida

Quicias quedran disecarmi pa que sea immortal
colgando la mi cabeza en la pared d’un bar
tol tardiu y l´inviernu podreis respirar
el nuestru mieu porque ya veno el tiempu del terror,
tiempu del terror.

A la mejor m´enquivoco y no vien por mi
salvandomi como otras vecis ya paso
los fantasmas mis hermanos muertos por ellos
dicen en mi que tuvia qu´escapar d´aquí, qu´escapar d´aquí

Cuerri, cuerrin Nel el vieju pola tu vida
los perdigonis pasan por encima tuyu
las cajigas y las hayas sospiran por ti
cuerri, cuerrin Nel el vieju pola tu vida, pola tu vida

0 comentarios:

 
13 Rue del Percebe © 2007 Template feito por Templates para Você